CURSO ESCOLAR 2.020/2.021
TRAMITACIÓN DOS PROCEDEMENTOS DE ADMISIÓN
E DE MATRÍCULA DO ALUMNADO
Resolución da
Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 07 de maio de
2020 sobre o restablecemento do
procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de EEI,EP e ESO.-
Restablécese
o prazo de presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros
docentes sostidos con fondos públicos,
polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se
iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.
NOVOS
PRAZOS DO PROCEDEMENTO
-
Presentación
da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de
2020
-
Publicación
das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 09 de
xuño de 2020
-
Poderanse
formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días
hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
-
Publicación
das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño
de 2020.
-
Formalización
da matrícula en educación infantil e primaria: do 01 ao10 de xullo de 2020
-
Formalización
da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato:do 01 ao 10 de xullo. Prazo
extraordinario: do 01 ao 10 de setembro
de
2020.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA
SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA
Certificado
de empadroamento da unidade familiar
Fotocopia do
D.N.I. do solicitante así como de todos
os que convivan no mesmo domicilio.
Fotocopia do
Libro de Familia
No caso de Familia
monoparental, deberá de acreditarse mediante certificación de recoñecemento da
Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica da Consellería
de Política Social da Xunta de Galicia ou pola autoridade competente doutras
administracións públicas.
Fotocopia da
cartilla sanitaria, no caso de 3º e 4º de ESO
se necesita o NUSS ( Número de Usuario da Seguridade Social.
Certificado
de matrícula
Certificación
de notas
Certificación
da renta do ano dous mil dezaoito
No caso de
que acredite calquera outro criterio,
deberá certificalo ca documentación precisa.
CALENDARIO DO PROCESO
Reserva de
praza no centro de orixe ou centro de adscrición.
|
Do 1 ao 17 de febrero
Solicitude (ED550A)
|
Data do
sorteo público da letra a efectos de desempate 26-02-2020
|
Primeiro apelido “T” e “G”
Segundo apelido “E” e “X”
|
Publicación
de postos escolares vacantes.
|
O 28 de febreiro
|
Presentación
da solicitude de admisión dos alumnos que cambien de centro para seguir
cursando a mesma ensinanza ou para estudos superiores (solicitude de praza en
centros públicos).
|
Do 1 ao 20 de marzo
Novo
prazo do 11 ao 18 de maio
solicitude admisión (ED550B)
|
Presentación
da documentación acreditativa dos criterios do baremo.
|
Do 23 de marzo ao 06 de abril
Novo
Prazo ata 0 26
de maio
|
Publicación
das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.
|
O 24 de abril
Novo
Prazo 08 de xuño
|
Reclamacións.
Realizarase ante o Consello Escolar nos
centros públicos, e ante o titular nos centros privados concertados.
|
Novo
prazo 3 días hábiles a contar a partir do día
seguinte da publicación das listaxes provisionais.
|
Publicación
de listaxes definitivas.
|
Novo
prazo 25 de xuño.
|
No caso de solicitar praza en datas posteriores ao
prazo fixado, esta deberá realizarse na Inspección de Educación Secundaria, no
Departamento Territorial da Consellería de Educación e Ordenación
Universitaria.
|
|
Formalización de matrícula para Educación Infantil
e Educación Primaria
|
Novo
prazo Do 01 ao 10de
Xullo
|
Formalización de matrícula ordinaria para os alumnos
de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)
|
Novo
prazo Do 01 ao 10 de
xullo
|
Prazo extraordinario de formalización de matrícula
para a ESO
|
Novo
prazo Do 01 ao 10 de
setembro
|
RECLAMACIÓN:
As
reclamacións contra a resolución do Consello Escolar, a Comisión de
Escolarización e, se é o caso, da Inspección Educativa, poderanse presentar no
prazo máximo de 5 días hábiles contados a partir da súa publicación, ante o
órgano que as dictou.
CRITERIOS A SEGUIR PARA A SOLICITUDE:
- Pódese solicitar praza a través
de internet na aplicación informática «admisionalumnado https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ou
presentando a solicitude cumplimentada no centro.
- O alumnado que pretenda continuar
estudos nun centro de adscrición, para reservar praza, deberá presentar no
centro de orixe ou a través de internet o formulario de solicitude (Anexo I).
- O alumnado que solicite praza nun
centro non adscrito solicitará a admisión a través
de internet ou de forma presencial no centro docente
indicado como primeira opción ou en calquera dos lugares e rexistros
establecidos utilizando o formulario de solicitude (Anexo II). Na solicitude pódese relacionar ata 6
centros por orde de preferencia.
- Os formularios serán facilitados gratuitamente nos
centros educativos e poderán
descargarse, e logo cumprimentar, da Sede Electrónica da Xunta de Galicia,
na dirección http://www.xunta.es/portada
e tamén estarán dispoñibles na páxina web
da consellería http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923
- Poderase consultar o estado de
tramitación da solicitude a través da aplicación informática utilizando o
código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.
- Todas as solicitudes que non
pudiesen obter praza nos centros solicitados serán remitidas á comisión de
escolarización que lles asignará praza nos centros onde teñan vacantes
tendo en conta, cando sexa posible, as preferencias dos pais indicadas na
solicitude e a puntuación obtida por aplicación do baremo.
NORMATIVA:
- Decreto
254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes
sostidos con fondos públicos (DOG)
- Orde do 12 de marzo de 2013 pola
que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)
- Corrección de erros da Orde do 12 de
marzo de 2013 (DOG)
- Orde
do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de
2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.
- Resolución BOE Nº 67 do 14-03-2020 (COVID-19)
No hay comentarios:
Publicar un comentario