EDUCACIÓN PRIMARIA
Vigo 03 de Xuño de 2.013
Documentación a presentar coa
solicitude ( ANEXO I ) para o procedemento de AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO – EDUCACIÓN PRIMARIA ( 1º
, 2º , 3º , 4º, 5º, 6º ) , excepto alumnado que no Curso Escolar 2.013-2.014 vaia a repetir curso.
DATA DE PRESENTACIÓN DO 03 DE XUÑO AO 03 DE XULLO DE 2.013
LUGAR.- NA SECRETARÍA DO
COLEXIO
-
Fotocopia do
libro de familia no que figuren todos os membros da unidade familiar .
-
Fotocopia do
D.N.I. dos membros da unidade familiar maiores de 16 anos
-
Certificado ou
volante de convivencia
- Certificado ou volante de empadroamento
No
caso de non ter libro de familia , terá que presentarse documento ou documentos
que acrediten os
membros da unidade
familiar (certificado de empadroamento da unidade familiar ) .
- No caso de
discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar en pimeiro grao ,
fotocopia compulsada do certificado do grao de minusvalidez cunha porcentaxe
igual ou superior ao 33% acreditativo polo Equipo de Valoración e Orientación
de Minusvalidez ( EVO ) da Consellería de Traballo e Benestar , ou fotocopia compulsada
da resolución do Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) .
O ANEXO I deberá vir cuberto na súa totalidade , e deberá vir asinado por
tódolos membros computables da familia , tendo en conta que onde di
DATOS DO SOLICITANTE , deberá vir cuberto cos datos do Pai, Nai ou Titor/a
Legal .
CONTÍA DAS BOLSAS.-(Segundo
os ingresos da unidade familiar no ano 2011 dividido polo número de membros)
Educación Primaria
Familias monoparentais : Con
ingresos ata 6.000 €.- 170 €uros , con
ingresos entre 6.000,01 ata 9000 €.-
90 €uros .
Resto das familias: Con
ingresos ata 5.400 €.- 170 €uros , con ingresos entre 5.400,01 ata 9.000 €.-
90 €uros
EDUCACIÓN SECUNDARIA
Vigo 05 de Xuño de 2.013
Documentación a presentar coa
solicitude ( ANEXO I ) para o procedemento de AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO – EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA ( 1º , 2º , 3º ,
4º , excepto alumnado que no Curso Escolar 2.013-2.014 vaia a repetir curso. )
DATA DE PRESENTACIÓN DO 25 DE XUÑO AO 26
DE XULLO DE 2.013 ( Prazo
Ordinario)
DO 02 DE SETEMBRO AO 02 DE OUTUBRO DE 2.013 ( Prazo extraordinario )
LUGAR.- NA SECRETARÍA DO
COLEXIO
DOCUMENTACIÓN QUE DEBERÁN
APORTAR:
-
Fotocopia do
libro de familia no que figuren todos os membros da unidade familiar .
No caso de non ter libro de familia ,
terá que presentarse documento ou documentos que acrediten os
membros da unidade
familiar (certificado de empadroamento , informe dos servizos sociais ) .
-
Fotocopia do
D.N.I. dos membros da unidade familiar maiores de 16 anos
- Certificado ou volante de empadroamento
- No caso de
discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar en pimeiro grao ,
fotocopia compulsada do certificado do grao de minusvalidez cunha porcentaxe
igual ou superior ao 33% acreditativo polo Equipo de Valoración e Orientación
de Minusvalidez ( EVO ) da Consellería de Traballo e Benestar , ou fotocopia
compulsada da resolución do Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) .
O ANEXO I deberá vir cuberto na súa totalidade , e deberá vir asinado por
tódolos membros computables da familia , tendo en conta que onde di
DATOS DO SOLICITANTE , deberá vir cuberto cos datos do Pai, Nai ou Titor/a
Legal .
CONTÍA DAS BOLSAS.-( A renda per cápita familiar son os ingresos da unidade familiar no ano 2011
dividido polo número de membros)
Educación Secundaria Obrigatoria ( ESO )
Familias monoparentais : Con
ingresos ata 6.000 €.- 180 €uros , con
ingresos entre 6.000,01 ata 9000 €.-
104 €uros .
Resto das familias: Con
ingresos ata 5.400 €.- 180 €uros , con ingresos entre 5.400,01 ata 9.000 €.-
104 €uros .
NOTA ACLARATORIA.- Rogamos enviedes a documentación completa a poder ser
antes do día 30 de Xuño e de non ser así
antes do 12 de Xullo , xa que é a data en que comezamos as vacacións de
verán.
No mes de Xullo
solicitaránse as Becas para o Alumnado que aprobe nesa data , para o resto do
Alumnado esperarase ata o mes de setembro para solicitalas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario